Sposoby załatwiania spraw i udostępniania danych z rejestrów

Informacja o sposobie przyjmowania i załatwiania spraw a także o sposobach i zasadach udostępniania danych zawartych w rejestrach, ewidencjach, archiwach.

  1. Przyjmowaniem korespondencji w Szpitalu zajmują się sekretariaty oraz wyznaczeni pracownicy Działu Administracyjno – Gospodarczego.
  2. Wszelka korespondencja przychodząca do Szpitala odnotowywana jest w dzienniku podawczym, a następnie kierowana jest do odpowiednich komórek organizacyjnych, celem załatwienia sprawy.
  3. Udostępnienie dokumentacji medycznej następuje zgodnie z zasadami dostępnymi na stronie internetowej Szpitala: http://www.urazowka.piekary.pl/p,110,udostepnianie-dokumentacji-medycznej.
  4. Udostępnianie informacji publicznych następuje zgodnie z zasadami dostępnymi na stronie BIP: http://www.urazowka.piekary.pl/bip/p,21,zasady-udostepniania-informacji-publicznych.
  5. Udostępnienie informacji może nastąpić, jeżeli przepisy prawa na to zezwalają.
  6. Każdy pacjent ma prawo składać skargi i wnioski w związku z działalnością Szpitala. Skargi i wnioski rozpatruje Dyrektor Szpitala w poniedziałki w godz. 7:30 – 8:30, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym tel.: 032 39–34–215 lub 32 39–34–217.
  7. Wyjaśnień na temat udzielanych świadczeń leczniczych udzielają Lekarze Kierujący oddziałami, kierownicy działów, lekarze prowadzący.