Piekary Śląskie: Dostawa środków do dezynfekcji
Numer ogłoszenia: 104083 - 2016; data zamieszczenia: 24.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba , ul. Bytomska 62, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3934100, faks 032 3934141.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do dezynfekcji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Środków do dezynfekcji powierzchni i narzędzi opisanej szczegółowo w załączniku nr 4 od siwz. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 części, na które można składać oferty oddzielnie. Pakiet nr 1 - Dezynfekcja narzędzi Pakiet nr 2 - Środki do myjek automatycznych Pakiet nr 3 - Szczotki do dezynfekcji rąk Pakiet nr 4 - Dezynfekcja narządzi Pakiet.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Część katalogu lub opis potwierdzające parametry oferowanych produktów (opisane numerem pakietu i poz.) . 2. Kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej lub równoważną zgodną z obowiązującymi przepisami prawa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Ogólne postanowienia umowy w tym dopuszczalne zmiany umowy zawiera załącznik nr 2. Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Odbiorca dopuszcza możliwość zmiany umowy: 2. Strony ustalają, iż dopuszczają zmianę stawek podatku VAT w trakcie trwania umowy. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest zmiana ustawowa stawek podatku VAT na przedmiot niniejszej umowy (towar). W takim wypadku zmianie ulegnie cena brutto i podatek VAT natomiast cena netto pozostanie niezmienna. 3. Strony dopuszczają zmianę przedmiotu niniejszej umowy(towaru) względem treści oferty. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest wycofanie oferowanego produktu z rynku, zastąpienie go innym lub pojawieniem się lepszego w tej samej lub niższej cenie - w takim wypadku należy wprowadzić zmianę umowy zastępującą dany produkt innym lub wycofującą produkt aneksem - zmiana taka nie może spowodować zwiększenia wartości umowy. 4. Strony dopuszczają zmianę konfekcjonowania produktów w przypadku jej zmiany przez producenta i w zakresie tej zmiany. 5. Zamawiający każdorazowo dopuszcza możliwość dostawy produktów po cenach niższych niż określone w niniejszej umowie. 6. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy polegającą na wykreśleniu pozycji z załącznika asortymentowo cenowego załączonego do umowy w przypadku istotnej zmiany ceny, dostępności, produktu ze względu na okoliczności zewnętrzne niezależne od Wykonawcy - w takim przypadku wykreśleniu ulegnie tylko dana pozycja - pozostała część umowy pozostaje w mocy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://urazowka.piekary.pl/public/postepowania.html#dostawy_
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-940 Piekary Śląskie ul.Bytomska 62 - budynek administracji - dział zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2016 godzina 09:00, miejsce: 41-940 Piekary Śląskie ul.Bytomska 62 - budynek administracji - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: a) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety. b) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. c) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych d) Zamawiający dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną (e-mail). Adres strony internetowej www.urazowka.piekary.pl email: szp@urazowka.piekary.pl e) Walutą w której będzie odbywało się rozliczenie z wykonawcą jest polski złoty..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków do dezynfekcji narzędzi szczegółowo opisanych w załączniku nr 4 do siwz. Pakiet zawiera 10 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków do myjek automatycznych szczegółowo opisanych w załączniku nr 4 do siwz. Pakiet zawiera 7 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szczotek do dezynfekcji rąk szczegółowo opisanych w załączniku nr 4 do siwz. Pakiet zawiera 1 pozycję.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków do dezynfekcji narzędzi szczegółowo opisanych w załączniku nr 4 do siwz. Pakiet zawiera 1 pozycję.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: