Ogłoszenie nr 107557-2015 z dnia 2015-07-20 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Piekary Śląskie
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowych tj. pojemników sanitarnych, zgodnie z wymaganiami załącznika nr 4 do siwz. Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące od podpisania umowy.
Termin składania ofert: 2015-07-27
Numer ogłoszenia: 189118 - 2015; data zamieszczenia: 24.07.2015
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 107557 - 2015 data 20.07.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba, ul. Bytomska 62, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3934100, fax. 032 3934141.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4.
W ogłoszeniu jest: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowych tj. pojemników sanitarnych, zgodnie z wymaganiami załącznika nr 4 do siwz. Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące od podpisania umowy.
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowych tj. pojemników sanitarnych, zgodnie z wymaganiami załącznika nr 4 do siwz. Rrzedmiot zamówienia został podzielony na 4 części, na które można składać oddzielne oferty.. Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące od podpisania umowy.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.7.
W ogłoszeniu jest: Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
W ogłoszeniu powinno być: Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2015.
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2015.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.16.
W ogłoszeniu jest: Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: a) Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. b) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej , ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani aukcji elektronicznej. c) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. d) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych e) Zamawiający dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną (e-mail). Adres strony internetowej www.urazowka.piekary.pl email: przetarg@urazowka.piekary.pl..
W ogłoszeniu powinno być: Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: a) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części (Pakiety). b) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej , ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani aukcji elektronicznej. c) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. d) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych e) Zamawiający dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną (e-mail). Adres strony internetowej www.urazowka.piekary.pl email: przetarg@urazowka.piekary.pl..
II.2) Tekst, który należy dodać:
Miejsce, w którym należy dodać tekst: ZAŁ. I.
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty sanitarno-chigieniczne, pakiet zawiera 5 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV: 33772000-2 Jednorazowe wyroby papierowe; 33141615-4 Pojemniki na mocz.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- Cena - 90;
- Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik dla pacjenta, pakiet zawiera 1 pozycję.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00.-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- Cena - 90;
- Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik dla pacjenta z dwoma uszkami, pakiet zawiera 1 pozycję.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- Cena - 90;
- Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochraniacze na obuwie i pojemniki, pakiet porowaty, pakiet zawiera 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- Cena - 90;
- Termin dostawy - 10.