II.1) Tekst, który należy zmienić:Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest autoryzowany serwis sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. Dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa pakiety: Pakiet nr 1 produkcji GE. Pakiet nr 2 – Aparaty EKG, kolumny anestezjologiczne; lampy operacyjne; łóżka, wózki i stoły operacyjne produkcji GE, Pakiet nr 3 - Łóżka, wózki i materace produkcji Hill-Rom
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia są przeglądy techniczne sprzętu medycznego opisanego w załączniku nr 1 do siwz, dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. Dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich, zgodnie z wymaganiami producenta. Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy części:
Pakiet nr 1 – Kardiomonitory i aparaty do znieczuleń produkcji GE.
Pakiet nr 2 – Aparaty EKG, produkcji GE;
Pakiet nr 3 - Łóżka, wózki i materace produkcji Hill-Rom
zgodnie z załącznikiem nr 1 i 2 do SIWZ.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest: ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający w myśl art. 144 ust. 1 Pzp dopuszcza zmianę umowy względem oferty w następujących przypadkach: a) W przypadku zmiany stawek podatku VAT w trakcie trwania umowy. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest zmiana ustawowa stawek podatku VAT na przedmiot niniejszej umowy. W takim wypadku zmianie ulegnie cena netto natomiast i VAT cena brutto pozostanie niezmienna a zmiany nie wymagają aneksu do umowy. b) Zmiany danych podmiotowych lub osób upoważnionych do kontaktów w przypadku ich zmiany. c) Każdorazowo Zamawiający dopuszcza obniżenie ceny
W ogłoszeniu powinno być: ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem sytuacji,
o których mowa w ust. 2 i art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość:
1) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
2) zmiany wynagrodzenia, w zakresie obniżenia ceny przeglądów urządzeń/wyrobów objętych
przedmiotem umowy, w przypadku jej obniżenia przez Wykonawcę. Warunkiem dopuszczenia takiej zmiany, jest wystąpienie pisemne Wykonawcy do Zamawiającego o wyrażenie zgody na zmianę umowy w tym zakresie,
3) zmiany sposobu wykonywania przedmiotu umowy:
a) spowodowanych siłą wyższą, uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
b) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności
w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy
w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony umowy.
c) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym prawa miejscowego w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
d) wprowadzenie zmian w stosunku do sposobu wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji dostaw
nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia,
w sytuacji konieczności usprawnienia realizacji przedmiotu umowy,
4) zmiany w zakresie wstąpienia lub zmiana podwykonawcy spowodowanej potrzebą techniczną lub zdarzeniem losowym.
3. Dokonanie zmiany umowy w zakresie, o którym mowa w ust. 1, wymaga uprzedniego złożenia drugiej ze Stron, odpowiednio; przez Dostawcę lub Zamawiającego, pisemnego wniosku, wykazującego zasadność wprowadzania zmiany. Przyjęcie propozycji zmiany, wyrażone na piśmie i doręczone drugiej Stronie, jest równoznaczne z akceptacją zmiany treści umowy.
4. Jakiekolwiek zmiany umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 17/10/2016, godzina: 09:00,
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18/10/2016, godzina: 09:00,