Ogłoszenie nr 324080 - 2016 z dnia 2016-10-14 r.
Piekary Śląskie:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 320175
Data: 07/10/2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba, Krajowy numer identyfikacyjny 86830700000, ul. ul. Bytomska  62, 41940   Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 323 934 100, faks 323 934 141.
Adres strony internetowej (url): http://urazowka.piekary.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest autoryzowany serwis sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. Dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa pakiety: Pakiet nr 1 produkcji GE. Pakiet nr 2 – Aparaty EKG, kolumny anestezjologiczne; lampy operacyjne; łóżka, wózki i stoły operacyjne produkcji GE, Pakiet nr 3 - Łóżka, wózki i materace produkcji Hill-Rom
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia są przeglądy techniczne sprzętu medycznego opisanego w załączniku nr 1 do siwz, dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. Dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich, zgodnie z wymaganiami producenta. Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy części: Pakiet nr 1 – Kardiomonitory i aparaty do znieczuleń produkcji GE. Pakiet nr 2 – Aparaty EKG, produkcji GE; Pakiet nr 3 - Łóżka, wózki i materace produkcji Hill-Rom zgodnie z załącznikiem nr 1 i 2 do SIWZ.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest: ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zamawiający w myśl art. 144 ust. 1 Pzp dopuszcza zmianę umowy względem oferty w następujących przypadkach: a) W przypadku zmiany stawek podatku VAT w trakcie trwania umowy. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest zmiana ustawowa stawek podatku VAT na przedmiot niniejszej umowy. W takim wypadku zmianie ulegnie cena netto natomiast i VAT cena brutto pozostanie niezmienna a zmiany nie wymagają aneksu do umowy. b) Zmiany danych podmiotowych lub osób upoważnionych do kontaktów w przypadku ich zmiany. c) Każdorazowo Zamawiający dopuszcza obniżenie ceny
W ogłoszeniu powinno być: ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem sytuacji, o których mowa w ust. 2 i art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość: 1) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 2) zmiany wynagrodzenia, w zakresie obniżenia ceny przeglądów urządzeń/wyrobów objętych przedmiotem umowy, w przypadku jej obniżenia przez Wykonawcę. Warunkiem dopuszczenia takiej zmiany, jest wystąpienie pisemne Wykonawcy do Zamawiającego o wyrażenie zgody na zmianę umowy w tym zakresie, 3) zmiany sposobu wykonywania przedmiotu umowy: a) spowodowanych siłą wyższą, uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, b) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony umowy. c) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym prawa miejscowego w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. d) wprowadzenie zmian w stosunku do sposobu wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji dostaw nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności usprawnienia realizacji przedmiotu umowy, 4) zmiany w zakresie wstąpienia lub zmiana podwykonawcy spowodowanej potrzebą techniczną lub zdarzeniem losowym. 3. Dokonanie zmiany umowy w zakresie, o którym mowa w ust. 1, wymaga uprzedniego złożenia drugiej ze Stron, odpowiednio; przez Dostawcę lub Zamawiającego, pisemnego wniosku, wykazującego zasadność wprowadzania zmiany. Przyjęcie propozycji zmiany, wyrażone na piśmie i doręczone drugiej Stronie, jest równoznaczne z akceptacją zmiany treści umowy. 4. Jakiekolwiek zmiany umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 17/10/2016, godzina: 09:00,
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 18/10/2016, godzina: 09:00,

</